perjantai 16. lokakuuta 2015

et-lehti

Postauksessani  "Blogistoori" vihjailin, että blogilleni on avautumassa uusi mahdollisuus, mutta en vielä uskaltanut kertoa asiasta.

Nyt se on virallista, joten kerronpa:  Olen et-lehden verkkosivujen uusi bloggari.
Siellä minun naamani nyt tuijottaa pallossa.

Tottamaar  olen iloinen tästä mahdollisuudesta, mutta se tarkoittaa myös sitä, että toistaiseksi  tämä sivu pysyy kiinni.
Olen julkaissut jo "Kampaajalla" postauksen lehden verkkosivulla, joten löydätte minut sieltä.

Toivon, että ette jätä minua yksin sinne harhailemaan, vaan aukaisette et-lehden verkkosivut, ja tulette minua moikkaamaan: Lukemaan uusia postauksiani, tykkäämäãn jos tykkäätte, kommentoimaan ja juttelemaan minun kanssa jos huvittaa.
Eli niinkuin ennenkin.
Osoite vain on eri.

Luulen, että tänään jo kirjoitan uuden postauksen, jos ei nyt mitään kummallista satu.
Kuten, että kaadun portaissa, käsi laitetaan kipsiin, enkä pysty kirjoittamaan kuukauteen.

Täällä voi silti tietysti käydä lukemassa vanhoja postauksiani, jos ei ole muuta tekemistä.

Tervetuloa Et-lehteen!
Odotan teitä siellä!

Leila









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti